دانلود + تفریحی + آموزشی

تعجیل در ظهور امام زمان عج، صلوات ! ..... اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم (و العن اعدائهم)

دانلود + تفریحی + آموزشی

تعجیل در ظهور امام زمان عج، صلوات ! ..... اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم (و العن اعدائهم)

دانلود + تفریحی + آموزشی
دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات

اپل 2 تا آیفون جدیدش را معرفی کرد (5s & 5c)

سه شنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۲، ۱۲:۰۱ ب.ظ

  

همان طور که همراه ما بودید و با خبر هستید اپل از آیفون ها و سیستم عامل جدید این شرکت رونمایی کرد. دو آیفون معرفی شده عبارت اند از آیفون ۵C و آیفون ۵S که اولی ارزان قیمت است و دومی گران قیمت با ویژگی های بسیار بارز. همراه ما باشید تا به صورت خلاصه چند ویژگی iPhone 5S را با هم مرور کنیم.

بلاخره شایعه ها و گمانه زمانی ها درباره آیفونهای جدید اپل به پایان رسید و دیشب رسما این گوشی ها معرفی شدند. همراه ما باشید تا به صورت خلاصه چند ویژگی iPhone 5S را با هم مرور کنیم.

a7-chip

چیپ A7

 

هنگامی که آیفون جدید معرفی شد، بسته تراشه A7 از نوع ۶۴ بیتی را همراه خود داشت که در نوع خود اولین در جهان است. اپل ادعا می کند که تراشه جدید دو برابر سریعتر و ۴۰ برابر عملکرد آن از آیفون اصلی بهتر است. همانند نکسوس ۷، آیفون ۵s می تواند OpenGL ES 3.0 را اجرا کند. این بدان معنی است که با گرافیک قوی تری روبرو هستیم که حتی می تواند بازی Infinity Blade 3 را مثل آب خوردن اجرا کند.

iPhone-5S-m7

پردازنده حرکتی M7

پردازنده حرکتی M7 ویژگی جدیدی است که با تراشه A7 آیفون جدید کار می کند. کار M7 این است که کار کرد های برنامه هایی مثل شتاب سنج، ژیروسکوپ و قطب نما را جمع آوری و بررسی می کند و دیگر نیاز نیست تا پردازنده A7 به این کارها رسیدگی کند. M7 همچنین می تواند در برنامه های تناسب اندام که مدام در حال جمع آوری اطلاعات حرکتی هستند دستگاه را یاری کند.

touch-id

حسگر اثر انگشت

دیگر دوره وارد کرد رمز عبور و الگو ها گذشته. حالا اپل با اسکنر اثر انگشت خود به بازار آمده تا تحولی در امنیت گوشی های هوشمند ایجاد کند. قابلیتی که اپل آن را Touch ID می نامند. علاوه بر باز کردن قفل گوشی هوشمند این ویژگی می تواند برای تایید هویت iTunes نیز به کار گرفته شود. دکمه Home به طرز محسوسی بزرگتر ساخته شده است تا تاچ آی دی با بهره گیری از یک کریستال یاقوت کبود و یک حسگر لمسی خازنی ۵۰۰ PPI انگشت دست را با وضوح بالا اسکن کند. اطلاعات اثر انگشت هیچ وقت درون سرور های اپل و یا سیستم ابری iCloud ذخیره نخواهد شد و برای همیشه در جایی امن و مطمئن قرار دارد.

دوربین پیشرفته تر

آیفون ۵s دارای یک دوربین ۸ مگاپیکسلی iSight است که دارای یک دیافراگم بزرگتر f/2.2 و سنسور بزرگتر با اندازه ۱٫۵ میکرو پیکسل است. اپل ادعا می کند که دوربین جدید آیفون ۵s می تواند در نور کم عکس های بهتری را بگیرد. عملکرد های دوربین مانند گرفتن عکس و فوکوس خودکار نیز سریعتر شده است. عکسبرداری خودکار و تثبیت کننده ویدئو نیز از ویژگی های جدید این دوربین هستند.

true-tone-flash

فلش True Tone

رنگ پوست غیر طبیعی و رنگ های بیش از حد پررنگ موجود در عکس ها دیگر دوام نخواهد یافت، به لطف وجود تکنولوژی فلش جدیدی که در آیفون ۵s به کار رفته است. TrueTone با بهره گیری از دو LED چشمک می زند و برای تنظیم و تعادل نور و رنگ بیش از ۱۰۰۰ حالت مختلف از رنگ برنامه دارد.

حالت عکسبرداری پشت سر هم و حالت آهسته

سخت افزار های قدرتمند جدیدی که روی آیفون ۵s سوار شده است این گوشی را قادر می سازد تا از حالت عکسبرداری پشت سر هم و متوالی با سرعت ۱۰ فریم بر ثانیه کمک بگیرد و عکس های فوق العاده سریع را ثبت کند. حالت تصویر برداری آهسته نیز در این گوشی گنجانده شده اند که به طور همزمان ویدئو ۷۲۰p با سرعت ۱۲۰ فریم بر ثانیه را ثبت می کند و هر قسمت که مایل بودید می توانید سرعت را به حالت نرمال و یا آهسته باز گردانید. بی شک این دو ویژگی بسیار جذاب خواهند بود.

 

رنگ های جدید

آیفون مجلل از راه رسید. در حالی که ابعاد آیفون نسبت به آیفون۵ تغییر نکرده است  اما دیگر خبری از مجموعه رنگ های تکراری اپل در کار نیست و به جای آن رنگ های مشکی و سفید خسته کننده حالا می توانید ایفون جدید را در زنگ آلومینیوم اناندیزد نقره، خاکستری فضایی و طلایی در اختیار داشته باشید. لبه های آیفون جدید برش الماس خورده اند و ظرافت و براقی خاصی به گوشی افزوده اند.

این بود ویژگی های آیفون جدید که بسیاری از ما را شگفت زده است. منتظر مطلب های بعدی در مورد آیفون های اپل باشید.

 

منبع:گروه اینترنتی ایران ویج


چند لینک خوب:

مقایسه ی آیفون ها     آیفون 5c مورد علاقه ی شما     اطلاعاتی در مورد آیفون 5s



  • ۹۲/۰۶/۲۶
  • حسین معماریان

5c

5s

apple

ios

iphone

آیفون

جدید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی