دانلود + تفریحی + آموزشی

تعجیل در ظهور امام زمان عج، صلوات ! ..... اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم (و العن اعدائهم)

دانلود + تفریحی + آموزشی

تعجیل در ظهور امام زمان عج، صلوات ! ..... اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم (و العن اعدائهم)

دانلود + تفریحی + آموزشی
دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات

دانلود فرم های 1 تا 8 تکواندو

يكشنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۲، ۰۷:۲۲ ب.ظ


فرم 1 :



فرم 2 :



فرم 3 :



فرم 4 :



فرم 5 :



فرم 6 :



فرم 7 :



فرم 8 :



فرم 1 تا 8 -یکجا و در یک فیلم- :






*** به کانالم در آپارات سر بزنید ***

نظرات  (۲)

سلام.من یک نوجوان 14ساله هستم و کمر بند مشکی دارم و زیر دست استاد حجت غلامرضا کار می کنم.
فیلم های شما از نظر کیفیت عالی هستند.


با تشکر فراوان
پاسخ:
الحمدلله

اینا رو استاد حیدری وقار بهم دادن
سلام من یک تکواندو کار 12 ساله هستم و دارم زیر نظر استاد انور بخشی زاده تمرین میکنم و کمربند مشکی را هم دارم

من از سایت شمادیدن کردم و از مطالب شما بسیار لذت بردم
پاسخ:
الحمدلله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی